مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 00:052023-07-20سياسي

تمام برکات زندگی ما از امام حسین(ع) است 


والله قسم تمام برکاتی که در زندگی، باطن و ثابت قدمی ما وجود دارد، در درجه اول صد درصد از برکت اباعبدالله(ع) است.

- این استاد اخلاق گفت: والله قسم تمام برکاتی که در زندگی، باطن و ثابت قدمی ما وجود دارد، در درجه اول صد درصد از برکت اباعبدالله(ع) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان -استاد اخلاق- در سخنرانی دهه اول ماه محرم که در حسینیه هدایت برگزار می شود، با اشاره به مقام امام حسین(ع) در پیشگاه خداوند متعال گفت: والله قسم تمام برکاتی که در زندگی، باطن و ثابت قدمی ما وجود دارد در درجه اول صد درصد از برکت اباعبدالله(ع) است.

وی ادامه داد: خداوند امام حسین(ع) را یک موجود بابرکت معرفی می کند و من در هیچ روایتی ندیدم که خداوند در مورد کسی یا چیزی اینطور گفته باشد.

این استاد اخلاق یادآور شد: ببینید خدا ما را با چه کسی پیوند زده است و امام حسین(ع) در پیشگاه خدا از چه ارزشی برخوردار است که متصل به او هم ارزش را از او کسب می کند.

انصاریان خاطرنشان کرد: حالا خداوند یک نفر را با کفش جفت کردن در مراسم امام حسین(ع)، جارو زدن، چایی ریختن، پول دادن و حتی مشکلی پوشیدن قبول می کند، اما در کنار این اتفاقات کوچک و بزرگ که خدا می پذیرد، بیایید جلو تا برسید به گریه کردن برای سیدالشهدا(ع) که این دیگر اوج برکت این اتصال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام برکات زندگی ما از امام حسین(ع) است 

تمام برکات زندگی ما از امام حسین(ع) است